چسب سرامیک پرسلان

3,700,000 تومان

چسب کاشی آلمانی

چسب خمیری شیمی ساختمان

چسب کاشی پودری تایل فیکس آلمان

چسب کاشی کرافلکس ایتالیا

چسب کاشی گلدلیبل

چسب کاشی ویکس آلمان

چسب کاشی تایلفیکس استخری

چسب سرامیک کاله کیم

چسب کاشی فیکس پلاس 210

چسب کاشی فیکس پلاس 100

چسب دو جزئی یوروفلکس

این روزها استفاده از چسب های کاشی، طرفداران بسیاری پیدا کرده است به دلیل اینکه باعث تسهیل در روند کاشی کاری میشوند..فرآیند تولید این چسب ها نیز نسبت به مدل های قدیمی ساده تر است و به همین علت، تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید این محصولات کرده اند.وجود سازندگان بسیار و برندهای متنوع در بازار، ممکن است شما را در زمینه خرید چسب کاشی با چالش هایی رو به رو کند.ادامه مطلب را به راهنمایی در زمینه خرید این محصولات اختصاص داده ایم.با ما همراه شوید.

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی نوعی ماده شیمیایی به شمار میرود. همانطور که از نام این محصول مشخص است کاشی ها به کمک آن در سطح مورد نظر قرار میگیرند.این چسب ها در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشوند و این طبقه بندی بر اساس نحوه تولید و متریال سازنده آن ها، تعیین میگردد.چسب های کاشی از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند به شرط اینکه بدانید با توجه به شرایط باید از کدام نوع آن ها استفاده کنید.

از مهم ترین خصوصیاتی که در خصوص این محصولات باید در نظر بگیرید قدرت چسبندگی، قدرت اتصال و مقاومت مکانیکی و شیمیایی آن ها است.نا گفته نماند که میزان دوام این محصولات نیز از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه کنید.

کاربردهای چسب کاشی

انواع چسب های کاشی در دنیای امروز مصارف متعددی دارند. هر یک از آن ها برای عرصه های مختلفی به کار برده شده و به همین خاطر نیز خرید و فروش آن ها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است. خرید چسب کاشی در مدل های متنوعی انجام می گیرد. برخی از عمده مصارف این محصولات را در ادامه بررسی می کنیم.

  • کاربردهای ساختمانی چسب کاشی

خرید چسب کاشی برای دیوار کشی در محیط های ساختمانی به میزان قابل توجهی انجام می گیرد. این محصولات به سادگی توانسته اند، جایگزین مواد و متریال مورد استفاده در ساختمان سازی شوند که در گذشته به کار برده می شدند. معماران و بناهای ساختمانی این روزها توجه ویژه ای به این محصولات دارند و به همین خاطر نیز مصارف آن ها در این عرصه متداول شده است. قابلیت های منحصر به فرد این چسب ها استفاده از آن ها را در عرصه کاشی کاری هنری، ساختمانی و… نیز میسر کرده است. هر یک از این محصولات بر روی دیوارها و کف ساختمان های امروزی به کار برده شده و محدودیتی برای مصرف آن ها وجود ندارد.

  • استفاده از چسب کاشی در مصارف بهداشتی

نصب و استفاده از این چسب ها برای رعایت بیشتر نظافت و حفظ نکات بهداشتی بسیار رایج شده است. استفاده از این چسب ها در محیط های بهداشتی مانند حمام و دستشویی هم به جهت افزایش استحکام سازه ها و هم در راستای حذف باکتری های مضر از محیط انجام می گیرد. خرید چسب کاشی با هدف استفاده از این محصولات در این عرصه ها متداول شده است.

در محیط های بهداشتی به میزان بالایی از سرامیک بر روی کف و کاشی بر روی دیوارها و سقف محیط استفاده می کنند و در این مکان ها استفاده از چسب کاشی نیز بیشتر از بخش های دیگر ساختمانی رایج می باشد. در این بخش ها از انواع مدل های چسب خمیری و پودری استفاده می کنند.

  • استفاده بر سطوح مختلف

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، استفاده و خرید چسب کاشی برای مصارف مختلف بدون محدودیت انجام می گیرد. چرا که هر یک از این چسب ها برای انواع سطوح در محیط های ساختمانی به کار برده شده و مزایای قابل توجهی در هر بخش به همراه می آورند. نصب و استفاده از آن ها بر روی سطوح بتنی به سادگی انجام می گیرد. کاشی کاری با استفاده از این چسب ها بر روی سطوح بتنی نیز میسر خواهد بود. هر یک از این کاشی ها بر روی سطوح گچی نیز با استفاده از چسب های مخصوص کاشی به سادگی اجرا می شوند.

خرید چسب کاشی برای استفاده بر روی سنگ ها نیز میسر می باشد. این چسب ها حتی بر روی سنگ های ساختمانی نیز تاثیر گذار بوده و خواص چسبندگی آن ها بر روی سنگ نیز ایجاد می شود. به همین خاطر در اتصال سنگ های مصنوعی نیز از این متریال چسبی استفاده می کنند. همخوانی این چسب ها با سطوح مختلف سبب افزایش خرید آن ها در بازارهای مربوطه شده است. خرید چسب کاشی در میان صنایع مختلف متداول شده و این مسئله به افزایش تولید آن ها در عرصه های صنعتی انجامیده است.

چسب کاشی پرسلان

خرید چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی پرسلان یکی از کاربردی ترین چسب های کاشی به شمار میرود که در جهت نصب کاشی های پرسلان مورد استفاده قرار میگیرد. از این چسب ها میتوان در مکان های مختلف مانند آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کرد.  با کمک این چسب ها نصب کاشی ها و سرامیک ها به بهترین شکل ممکن انجام میشود و خروجی کار بسیار تمیز می باشد اما مسئله ای که در این زمینه حائز اهمیت بوده نکات خرید چسب کاشی پرسلان است.

از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید در نظر داشته باشید میزان چسبندگی آن است. این چسب ها باید دارای قدرت چسبندگی بالایی باشند که بتوانند  عمل چسباندن کاشی ها را به  صورت مقاوم و مستحکم انجام دهند. مقاومت در برابر تغییرات دما از پارامترهای دیگری است که در هنگام انتخاب چسب پرسلان بابد به آن  توجه کافی داشته باشید.

توصیه ما به شما عزیزان در خصوص خرید این چسب ها مراجعه به مجموعه های دارای اعتبار و سابقه می باشد به علت اینکه این مراکز از بهترین مواد اولیه در جهت تولید استفاده می کنند. جنس این نوع از چسب های کاشی و میزان مقاومت آن ها در مقابل نفوذ آب از عوامل مهم دیگر در هنگام انتخاب محسوب میشوند.

چسب کاشی پرسلان
هوم فیکس

انواع چسب کاشی

انواع چسب کاشی در بازار به دسته های زیر تقسیم میشوند:

1- چسب کاشی خمیری

چسب کاشی خمیری را میتوانید در اکثر سطوح مانند روی محل مورد نظر ، سطوح سیمانی ، سطوح و سنگ نما استفاده کرد . قبل از استفاده از این محصول مطمئن شوید که سطوح مورد نظر هیچ گونه آلودگی ای نداشته باشد .

این مدل ، مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب دارد و همین ویژگی موجب شده تا برای محيط هایی که به طور دائم در معرض رطوبت هستند، مناسب تر باشد. همچنین استفاده از چسب خمیری برای مناطقی با بارش برف و باران زیاد انتخابی عاقلانه می باشد. همچنین مدل خمیری این چسب به دلیل مقاومت بالایی که در برابر فشار و کشش دارند گزینه خوبی برای اجرای کاشی کاری بر روی دیوار های گچی می باشد. 

مزایا چسب کاشی خمیری

  1. خاصیت ارتجاعی بسیار مناسب این چسب نسبت به سطح زیر کار فشار های وارد آمده به کاشی را بسیار کاهش میدهد .
  2. عمر بالای چسب کاشی خمیری نسبت به ملات های قدیمی .
  3. قابل استفاده در اکثر سطوح با چسبندگی بسیار عالی
  4. حفاظت از سطح در برابر نفوظ آب به آن و نشتی کردن ساختمان پس از خشک شدن جسب
  5. مقاوم در برابر زلزله و تنشهای ساختمانی به دلیل خاصیت الاستیکی که چسب خمیری دارد .
  6. سرعت به همراه نظم بسیار مناسب در هنگام اجرا کار نسب به ملات های غدیمی و دوغاب
  7. مقاوم در برابر سرما و گرما و تغییرات دمای محیطی
  8. جدا از اون در استفاده از چسب خمیری دانش خاصی نیاز نیست و همچنین به هیچ ملاتی برای استفاده نیاز نیست . تنها وسیله ای که برای اجرا این کار نیاز است یک کاردک شانه ای است که با آن چسب بر روی سطح قرار میگیرد . ( ضخامت مورد استفاده باید بین 4 الی 6 میلی متر باشد )

چسب کاشی خمیری

برای اطلاعات بیشتر و خرید چسب کاشی مورد نظر میتوانید به صفحه چسب کاشی خمیری مراجعه کنید.

2- چسب کاشی خارجی

این محصول یکی از قوی ترین و چسبنده ترین محصولات موجود در بازار است . این ماده را به همراه ملاتی که متشکل از سیمان ، شن و ماسه است استفاده میکنند.این مدل از چسب ها نسبت به مدل خمیری قدرت چسبندگی کمتری دارند. بنابراین استفاده از آن ها برای استفاده بر روی دیوار های گچی توصیه نمی شود. در حالی که پودر چسب کاشی بیشترین کاربرد را در اجرای کاشی کاری بر روی انواع سطح های صاف نظیر دیوار های آجری، کاشی کاری قدیمی، موزاییکی، سنگ و سیمانی را دارد.

چسب کاشی خارجی را در اکثر سطوح میتوانید برای چسباندن سنگ و سرامیک استفاده کنید .فقط باید همیشه سطوحی که میخواهید عملیات چسباندن را در آن انجام دهید تمیز نمایید و سپس از ملات و این محصولات استفاده کنید .

به دلیل اینکه سرعت چسبیدن این چسب بسیار بالاست بهتر است که قبل از شروع کار اندازه گیری های لازم را انجام دهید و موزائیک یا سرامیک را به صورت تک تک ملات ریزی کرده و بچسبانید . برای اطلاعات بیشتر و خرید چسب کاشی به صفحه چسب کاشی خارجی مراجعه کنید

چسب کاشی کرافلکس ایتالیا

 

3- چسب کاشی استخری

به دلیل قیمت مناسب و مقاوم بودن این محصولات در انواع شرایط جوی ، انتخاب اول مهندسان برای انجام پروژه در استخر ها است .برای هر متر مربع از فضای کاری 3 الی 4 کیلو از این اجناس را در نظر بگیرید . نحوه استفاده از این محصولات به اینگونه است که ابتدا بسته به مکان مورد نظر این محصول را با مقداری مناسبی آب ( هر بسته 20 کیلویی با 5 الی 6 لیتر آب ) مخلوط نمایید و با همزن برقی شروع به همزدن آن کنید تا به یک ملات یکدست برسید . به ملات 10 دقیقه استراحت بدید و سپس شروع به کار کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و نحوه خرید آن به صفحه چسب کاشی استخری مراجعه کنید .

4- چسب کاشی تک جزئی

این محصول برای استفاده در اکثر سطوح قابل استفاده است . از این محصول برای استفاده در تمامی مکان های داخلی و خارجی مانند دیوار و نما و کف ساختمان میتوانید استفاده کنید .قبل از شروع به استفاده از این محصول محل مورد نظر را از هرگونه گرد و غبار پاک کنید . برای استفاده از این محصول باید آن را با چسب بتن و آب مخلوط کنید تا بهترین ترکیب ممکن را بدست بیارید و سپس شروع به کار کنید .

برای مشاهده انواع مختلف این محصول و اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه چسب کاشی تک جزئی مراجعه کنید .

5- چسب کاشی دو جزئی

این چسب از محصولاتی است که برای استفاده در مکان های دارای ترافیک یا رفت و آمد زیاد است استفاده میشود .از این محصول برای استفاده در مکان هایی مانند سینما ، پارکینگ ، سرویس های بهداشتی عمومی ،  و تجاری ، فروشگاه ها و به طور کلی مراکز رفت آمد ، بسیار مناسب است.از این محصول برای چسباندن کاشی های بزرگ نیز استفاده میشود . دلیل استفاده از این محصول آن است که متریال یا مواد اولیه به کار رفته در این محصول به گونه ای است که از ترک خوردن  در هنگام فشار زیاد جلوگیری میکند .برای مشاهده  به صفحه چسب کاشی دو جزئی مراجعه کنید .

6- چسب کاشی پرسلان

چسب پرسلان معمولا بر پایه سیمان و مواد معدنی هستند که با پلیمر ها و مواد افزودنی مختلف اصلاح میشوند تا انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی بیشتری پیدا کنند .چسب کاشی پرسلان از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار است .چسب پرسلانی برای چسباندن انوع کاشی ، سرامیک های معمولی و پرسلان ، سنگ های معمولی و طبیعی ، موزائیک های ساده و موزائیک های شیشه ای مناسب است .

امکان استفاده از چسب پرسلانی در سطوح افقی و عمودی وجود دارد .کاشی پرسلان در واقع با نام کاشی چینی نیز شناخته میشوند .این محصولات در حرارت بالاتری نسبت به کاشی یا سرامیک های معمولی حرارت دیده و مقاوم میشوند .کاشی های معمولی به خاطر این که جذب آب بالایی دارند ، نصب آن ها با ملات های دوغابی و یا چسب های معمولی امکان پذیر است .از بهترین برند های چسب پرسلان میتوان به یوروفلکس ، کاله کیم ، کرافلکس تایل فیکس و ویکس ( آلمانی ) اشاره کرد .

در رابطه با کاشی های پرسلانی که جذب آب پایینی دارد و احتمال نفوذ ملات به تخلخل های کاشی به حداقل رسیده است، استفاده از چسب های معمولی جهت چسباندن کاشی پرسلان امکان پذیر نیست و باید از چسب های مخصوصی استفاده شود .این محصول انواع مختلفی دارد که میتوانید برای مشاهده مشخصات ، خرید و دریافت قیمت به صفحه چسب کاشی پرسلان مراجعه کنید .

مزایا چسب پرسلان

استفاده از کاشی های پرسلانی این ضمانت را به ما میدهند که محلی که در آنجا از این محصولات استفاده کرده ایم مقاومت خوبی در برابر رطوبت و فشار دارد .اما این تضمین زمانی حاصل میشود که در هنگام نصب از تمامی ابزار های موجود به خوبی استفاده کنیم و از چسبی استفاده کنیم که مخصوص این کار است و از اجناس متفرقه و بی کیفیت استفاده نکنیم .

خرید چسب کاشی

از مزایا چسب سرامیک پرسلان میتوان به مواردی چون چسبندگی استاندارد ، عدم نفوظ رطوبت به سطح زیر کاشی و مقاومت در برابر سرد و گرم شدن هوا در زمان تغییر فصل ها اشاره کرد .در کنار این موارد باید به این نکات نیز توجه کرد که چسب های اصلاح شده پلیمری قابلیت انعطاف پذیری بیشتری نسبت به چسب های پایه سیمان دارند .این ویژگی ها باعث مقاومت بیشتر چسب کاشی پرسلانی در برابر ترک خوردن و احتمال آسیب دیدگی میشود .

انواع چسب پرسلان

در ادامه این مطلب قصد داریم تا دسته بندی انواع این محصولات را بر اساس تکنولوژِی ساخت و مواد پایه به کار رفته در انواع این چسب ها را به شما معرفی خواهیم کرد سپس نحوه دریافت قیمت و خرید چسب کاشی پرسلان را به شما توضیح خواهیم داد .

انواع این چسب ها بر اساس تکنولوژی ساخت و مواد پایه به سه دسته چسب خمیری بر پایه اکریلیک / امولسیون ( ترکیبی از رزین های اکریلیکی و مواد معدنی ) ،  چسب اپوکسی / واکنش گرا ( چسب دو جزئی کاشی محتوی رزین اپوکسی و هاردنر ) و چسب پودری اصلاح شده با پلیمر ( ترکیبی از سیمان ، مواد معدنی و اصلاح کننده های پلیمری با آب )  تقسیم میشوند هر کدام در بعضی موارد دارای بررسی هستند .

ویژگی هایی که چسب کاشی باید داشته باشد

1- انعطاف پذیری :

انعطاف پذیری نکته و مورد مهمی در انتخاب چسب ها است در واقع انعطاف پذیری چسب و سرامیک را در برابر ضربه مشخص میکند .انعطاف پذیری این سه چسب از بیشتر به کمتر به این شکل است : خمیری ، پودری و در آخر اپوکسی 

2- مقاومت در برابر رطوبت :

ا ین مورد در واقع این نکته را مشخص میکند که چسب مود استفاده برای فضای داخلی مناسب است یا خارجی . همچنین مناسب بودن برای حمام و استخر را نیز مشخص میکند . مقاومت در برابر رطوبت از بیشتر به کمتر به این شکل است : اپوکسی ، پودری و خمیری

3- مقاومت در برابر مواد اسیدی :

مقاومت در برابر مواد اسیدی و سولفات ها یکی از موارد مهم انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس های بهداشتی است . میزان مقاومت از بیشتر به کمتر : اپوکسی ، پودری و خمیریافزایش مقاومت چسب و کاشی در گذر زمان از بیشتر به کمتر : پودری اپوکسی خمیری

ما در فروشگاه هوم فیکس این اطمینان را به شما میدهیم که محصول مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت و  ضمانت اصالت کالا از ما تهیه میکنید . برای دریافت قیمت چسب کاشی پرسلان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

مزایای چسب کاشی

همان طور که می دانید چسب های کاشی در مواد و ترکیبات و همچنین نحوه استفاده از آن مزیت های زیادی نسبت به سایر مصالح در کاشی کاری دارد. در اینجا به برخی از ویژگی های این چسب ها اشاره می کنیم: 

  • مقاومت بالا و ماندگاری طولانی مدت

چسب کاشی بعد از خشک شدن مقاومت بالایی در برابر فشار دارد که در نهایت منجر به استحکام سازه مورد نظر نیز خواهد شد.همچنین استحکام بالای چسب کاشی موجب می‌ شود تا سازه در برابر بار های ساختمان و برخی اتفاقات مانند زلزله آسیب کمتری را متحمل شود. 

  • بالا بودن قدرت چسبندگی

 برخلاف مصالح سنتی که در صورت رعایت نکردن نسبت سیمان و ماسه در آن، ممکن است شاهد سستی و افتادن کاشی و سرامیک باشیم. استفاده از چسب های کاشی به دلیل عناصر و متریال به کار رفته در آن باعث بالا رفتن قدرت چسبندگی آن می شود. 

  • کیفیت و تمیزی کار و سرعت بالا در نصب

اگر کاشی کاری با استفاده از انواع چسب های کاشی انجام شود از کثیف کاری های معمول خبری نیست. همچنین نظم و دقت کار نیز بسیار بیشتر می شود و از طرف دیگر کار با سرعت بالا تری نسبت به روش های سنتی انجام می شود.

  • صرفه اقتصادی

استفاده از چسب های کاشی در انواع کاشی کاری ساختمان ها به دلیل قدرت چسبندگی فوق العاده زیادی که دارد، مقدار کمتری نسبت به ملات های سنتی استفاده می شود. به همین دلیل انواع چسب های کاشی را در دسته مصالح ساختمانی کم هزینه و به صرفه دسته بندی می‌ کنند. 

  • قابلیت استفاده برای تمامی محیط ها

استفاده از نصب جدید مواد ساختمانی باعث شده که افراد نگران رطوبت، سرما، گرما و یا عواملی که باعث تخریب بافت چسبنده مصالح ساختمانی محل زندگی خود نباشند. به طوری که می توان بدون هیچ نگرانی از آن ها در حوضچه ها و استخر ها استفاده کرد.

خرید چسب کاشی

بهترین چسب کاشی

بهترین برند های چسب کاشی که در بازار موجود است در فروشگاه ما به فروش میرسند به صورت زیر هستند :

  • شیمی ساختمان
  • پروسر
  • مپی
  • یوروفلکس
  • تایلفلیکس

قیمت چسب کاشی بستگی به نوع متریال ، برند و وزن آن داشته و با توجه به تورم بازار که قیمت ثابتی ندارد را نمیتوان به نرخ ثابت به فروش رساند اما شما میتوانید از طریق تماس با سایت هوم فیکس که یکی از برترین فروشندگان این محصول است قیمت روز را مطلع شوید و خریداری نمایید.

  • روش نصب کاشی با استفاده از چسب کاشی پودری

قبل از هر کاری باید ابتدا سطح زیر کار باید عاری از هر گونه چربی گرد و غبار و ذرات سست و … باشد. سپس در مرحله بعدی به یک حجم از آب سه حجم پودر چسب را به آرامی اضافه کرده و با استفاده از همزن به خوبی مخلوط می کنیم. عمل مخلوط کردن را باید تا به دست آوردن خمیر یکنواخت و همگن ادامه داد. در این مرحله خمیر چسب کاشی آماده می باشد سپس به وسیله یک کاردک شیار دار آن را بر روی سطح مورد نظر بکشید. در مرحله پایانی کاشی را با فشار روی آن قرار دهید.در رابطه با استفاده از چسب کاشی پودری باید در نظر داشته باشید که حداقل ۶۰ درصد از پشت کاشی و موزاییک به چسب آغشته شده باشد.

در غیر این صورت باید عمق شیار های کاردک بیشتر باشد. همچنین توجه به این نکته ضروری می باشد که پس از مخلوط کردن پودر چسب با آب خمیر آماده شده، نهایتاً تا زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه مورد استفاده قرار گیرد. در غیر اینصورت چسب کارایی و توانایی کافی را برای نگه داری مصالح بر روی سطوح مختلف را نخواهد داشت.

  • روش استفاده از چسب های کاشی خمیری

در مرحله اول سطح کار باید عاری از هر گونه چربی، گرد و غبار، ذرات سست و … باشد. در مرحله دوم چسب کاشی خمیری را توسط یک کاشی شیار دار روی سطح پخش کرده و کاشی ها را تا کمتر از ۲۰ دقیقه باید روی آن نصب نمود.سپس برای نصب و اندازه گیری باید از سمت گوشه شروع کنید و به طرف آخرین محلی که می خواهید نصب را انجام دهید که در بیشتر مواقع همان انتهای کابینت ها می باشد، حرکت کنید. 

چسب های خمیری در کنار دو مرحله که برای استفاده دارد، نکات قابل توجهی نیز باید برای آن ها را رعایت شود. به عنوان اولین نکته باید گفت در صورت نا هموار بودن سطح زیر کار، برای کاهش میزان مصرف چسب می توان از ترمیم کننده بتن برای هموار نمودن سطح استفاده کرد.

همچنین در نکته بعدی باید گفته شود که اگر سطح قبلاً دارای پوشش دیگری بوده باید آن را جدا کرد. اگر قصد کاشی کاری بر روی کاشی های قدیمی را دارید ابتدا باید حدود ۴۰ درصد از سطح زیر کار را با نوک شیشه یا سنگ فرز به صورت کامل بتراشید. ‎‎

استفاده از چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟ 

 معمولاً برای تمامی مصرف کنندگان از جمله کارفرمایان و سازندگان ساختمان های مسکونی و اداری این سوال پیش می‌ آید که چرا استفاده از چسب های پودری کاشی بهتر است یا چسب های خمیری کاشی؟ پاسخ به این سوال در واقع با توجه به محل اجرای کاشی کاری، اندازه کاشی و نوع کاشی بستگی دارد.

به طور کلی چسب پودری دارای قدرت چسبندگی بالا تر و مقدار مصرف کمتر به ازای هر متر مربع نسبت به چسب خمیری است. از طرف دیگر چسب پودری اگر به صورت پودر در بسته بندی خود نگه داری شود تاریخ مصرف بیشتری نیز دارد و و احتیاج به مخلوط شدن با آب را دارد.

در حالی که چسب های خمیری در واقع آماده مصرف بوده و برای چسباندن کاشی بر روی کاشی های قدیمی برای سهولت کار همواره مورد توجه استادکاران بوده است. علاوه بر موارد گفته شده باید این نکته را نیز در نظر داشت که مقدار مصرف چسب خمیری از چسب پودری در اجرای متراژ های برابر کمتر می باشد.

به این نکته توجه داشته باشید که سطوح لغزنده اصلاً جایگاه مناسبی برای کاشی کاری نیستند و اگر قصد کاشی کاری بر روی کاشی های قدیمی را دارید ابتدا باید به وسیله دستگاه فرز بر روی آن شیار هایی ایجاد کنید. خرید انواع چسب کاشی را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا عهده دار ضمانت آن باشند. از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم. 

خرید چسب کاشی

 

مخلوط ملات در آماده سازی چسب کاشی

نحوه مخلوط کردن ملات و چسب کاشی یکی از عناصر کلیدی در هر کاشی کاری است. چه کاشی کاری حمام، آشپزخانه، یا سنگ فرش در فضای باز باشد.  دانستن روش آماده سازی چسب کاشی مخلوط ملات مناسب برای نصب موفقیت آمیز بسیار مهم است.

 روش آماده سازی چسب کاشی در هر مارکی با برند مختلف متفاوت فاحشی دارد. اما به شکل کلی بر روی هر  کیسه باید دستورالعمل اصلی برای آماده سازی چسب چاپ شده باشد. اما مهم ترین مواردی که در هر برند متفاوت خواهند بود عبارتند از: نسبت مخلوط چسب به آب، زمان خاموش شدن، عمر گلدان و زمان باز.عمر گلدانی به معنای مدت زمانی است که پس از مخلوط کردن دوغاب یا چسب باید از آن استفاده کنید. پس از اتمام عمر گلدان، محصول مخلوط کن باید دور ریخته شود.

خرید چسب کاشی

زمان باز به معنای زمان پس از استفاده از چسب است که در آن همچنان کاشی را چسبانده و محکم می کند. این می تواند تحت تأثیر ماهیت بستر با بسترهای جاذب که زمان باز را کاهش می دهد. همچنین شرایط محیطی که در آن شرایط گرم و خشک زمان باز را کاهش می دهد، تأثیر بگذارد.

مواد افزودنی در آماده سازی چسب کاشی

امروزه اغلب چسب‌های مدرن کاشی  حداقل یک نوع افزودنی به مخلوط اضافه می‌کنند که می‌تواند خواص محصول نهایی مانند انعطاف‌پذیری، استحکام، زمان پخت و غیره را تغییر دهد. اطمینان از درک این موضوع و تأثیر آن بر چسب شما بسیار مهم است. استفاده از آن در مخلوط چسب کاشی  برای نصب موفقیت آمیز بسیار مهم است.

مهم ترین نکته در روش آماده سازی چسب کاشی مخلوط سیمان خشک است. این مخاوط  تا زمانی که با آب مخلوط نشود بی فایده است. با این حال، هنگامی که آب اضافه می شود، مولکول های سیمان شروع به انبساط می کنند و کریستال های کوچکی رشد می کنند. این کریستال ها در اطراف یکدیگر شروع به رشد کرده و به یکدیگر متصل می شوند و سیمان را قوی می کنند.

با این حال، افزودن یک اصلاح کننده به مخلوط به دستیابی به محصول قابل توجه تری کمک می کند، به خصوص در هنگام کاشی کاری. پلیمرهای موجود در اصلاح کننده ها به مخلوط سیمان اجازه می دهد تا آب را برای مدت طولانی تری حفظ کند زیرا آب از طریق پلیمرها تبخیر نمی شود. این به پلیمرها اجازه می دهد تا کریستال های سیمان را احاطه کنند، که سپس می توانند در منافذ کاشی و بستر رشد کنند و پیوند قوی تری ایجاد کنند.

ابزارهایی برای آماده سازی چسب کاشی استفاده می‌شود:

مهم‌ترین نکته در آماده سازی چسب کاشی استفاده از ابزار ها است. مهمتر از همه این ابزار ها ، شما یک میکسر با پدال های مناسب می خواهید. دور در دقیقه کم توصیه می شود. به این ترتیب، شما هوای زیادی را به مخلوط وارد نمی‌کنید و همچنین می‌خواهید از پدل‌های مارپیچ استفاده کنید.

مراحل آماده سازی چسب کاشی

مخلوط ملات

میکسرهای برقی دو دور در آماده سازی این چسب ها دارند  که  با پدل مارپیچ توصیه شده عرضه می شود. این را با یک یا دو سطل لاستیکی ترکیب کنید، و شما باید آماده باشید.

یکی از اولین نکات در آماده سازی  این است که قبل از اضافه کردن مخلوط خشک ابتدا آب را به سطل اضافه کنید. به این ترتیب، از ابر ذرات که ممکن است هنگام اضافه کردن آب به مخلوط خشک ایجاد شود، جلوگیری می کنید. همچنین می توانید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به خوبی با هم مخلوط شده است.

علاوه بر این، ایجاد ترکیب به این روش به شما امکان می دهد قوام را بسنجید و در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید. قوام مورد نظر شما همان قوام کره بادام زمینی است. هر بار کمی مخلوط را اضافه کنید، آن را مخلوط کنید و ببینید آیا به آب بیشتری نیاز دارد یا مخلوط خشک بیشتری. در حالت ایده‌آل، می‌خواهید چرخش‌های بالای سطل بدون ناپدید شدن دوباره در مخلوط باقی بمانند.

زمان اختلاط

نکته بعدی در اماده سازی چسب کاشی این است که به زمان توصیه شده برای مخلوط کردن نگاه کنید. اکثر برندها 5 تا 10 دقیقه مخلوط کردن را توصیه می کنند تا اطمینان حاصل شود که هر ذره اشباع شده و به خوبی با هم مخلوط می شود. این مرحله ای نیست که بخواهید از آن بگذرید.

اگرچه می دانیم که این کار وقت گیر است و زمان گرانبها را از کار می گیرد، ممکن است شما فقط به دنبال سازگاری مناسب باشید. توصیه می کنیم پس از اینکه قوام مناسب را به دست آوردید حداقل 2 دقیقه مخلوط کنید تا ایمن باشد.

بگذارید ملات استراحت کند

نکته دیگر این است که به یاد داشته باشید وقتی مخلوط به قوام مناسب رسید، اجازه دهید آرام شود. این به این معنی است که اجازه دهید چسب مخلوط به مدت 10 دقیقه دست نخورده بماند. اگر این مرحله را رد کنید، مخلوط به درستی عمل نمی کند. اگر فوراً از آن استفاده کنید می‌تواند سفت و غیرقابل کار شود، که اجازه نمی‌دهد چسب به درستی با کاشی بچسبد یا سخت شود.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، امروزه اکثر مخلوط ها دارای مواد افزودنی هستند. اینها معمولاً پلیمرهایی هستند که امکان قرار گرفتن طولانی تر در معرض آب را فراهم می کنند. اگر از بین نروید، این پلیمرها نمی توانند آب را به طور کامل جذب کنند، بنابراین مخلوط دارای پلیمرهای خشک است که منجر به پیوند ضعیف تر می شود.

هنگامی که به قوام مناسب رسیدید و اجازه می‌دهید مخلوط کمرنگ شود، باید آخرین بار چسب را مخلوط کنید تا اطمینان حاصل شود که همه پلیمرها و افزودنی‌ها به طور مساوی توزیع شده‌اند. در این مرحله پودر یا آب بیشتری به مخلوط اضافه نکنید! این فقط منجر به شکست نصب می شود.در نهایت، همیشه یک سطل آب و یک برس سیمی برای شستن سریع ابزارها و جلوگیری از خشک شدن مخلوط چسب روی آنها داشته باشید.

خرید چسب کاشی

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی

چسب کاشی 12 کیلویی یکی از پر کاربرد ترین چسب های کاشی است که برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک در سطوح متفاوت مناسب می باشد. در جهت نصب کاشی روی کاشی یا نصب کاشی و سرامیک روی سطوح دارای رطوبت نیز از این محصول به وفور استفاده میشود.این نوع چسب کاشی دارای خاصیت همگن و انعطاف پذیر است که در برابر عواملی مانند سرما و گرما مقاومت زیادی از خود نشان میدهد.

در قیمت چسب کاشی 12 کیلویی عوامل بسیاری تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها برند سازنده است. برندهای گوناگونی به تولید و ارائه این محصول میپردازند و قیمت های مختلفی را نیز برای تولیدات خود در نظر میگیرند. هر چه این برند معتبر تر باشد از متریال های با کیفیت تری در فرآیند تولید این نوع چسب استفاده میکند و همین موضوع میتواند باعث ایجاد تغییر در قیمت ها گردد.البته نمیتوان نقش هزینه های ایجاد شده در پروسه ساخت این محصول و نیروی انسانی را در قیمت آن نادیده گرفت. از دیگر عوامل بسیار مهم در قیمت این چسب کاشی نوسانات نرخ ارز است که به طور مستقیم یا غیر مستقیم روی قیمت ها تاثیر میگذارد. در صورت تمایل به خرید چسب کاشی 12 کیلویی با بهترین قیمت همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت چسب کاشی 25 کیلویی

چسب کاشی 25 کیلویی یکی از انواع چسب های کاشی موجود در بازار است و همانطور که از نام آن مشخص است دارای وزن 25 کیلوگرم می باشد. از این نوع چسب به منظور چسباندن کاشی و سرامیک در سطوح مختلف استفاده میشود و محصولی بسیار کاربردی است. در تولید این چسب از یک فرمولاسیون قوی استفاده شده که اتصال بسیار محکم و یکنواختی را ایجاد میکند.

پارامترهای بسیاری در قیمت چسب کاشی 25 کیلویی موثر هستند. کارخانه تولید کننده این چسب ها نقش مستقیمی در تعیین قیمت ها ایفا کرده و این قیمت را بر اساس هزینه های تولید و حمل و نقل محاسبه میکند.مواد اولیه ای که در ساختار این محصول به کار رفته تا حد زیادی در قیمت آن موثر است. هر چه کیفیت این مواد بیشتر باشد قیمت ها نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.نقش تورم حاکم بر بازار را نیز نمیتوان در قیمت ها نادیده گرفت به علت اینکه این تورم در قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید بسیار تاثیر گذار می باشد.

اگر قصد خرید این محصول با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت را دارید کافیست با کارشناسان مجموعه هوم فیکس از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما

آدرس:تهران،میدان ونک،خیابان ملاصدرا،خیابان شیراز جنوبی ،بعد از خیابان سامان پلاک 86

شماره تماس: 88626110    –   88059554

شماره همراه: 09122775621